25.11.05

<3

Tää toimii.

Pollajuke TOIMII!

Mulla on ollut hevonpersekappale jumissa päässä kaksi päivää ja nyt mä unoh ... Eikun anteeks. Iloitsin liian aikaisin.

"Sydän vaikeroi mutta vaiennan sen ää-nen (diu diu diu diu)" Vain tuo yksi rivi. Tiedän ihan tarkkaan, mistä se on ja varsinkin mistä leffasta se jäi jumittamaan pääkköseeni, mutta perkele, että on hankala tapaus. Yritin päivällä häätää sitä jo Hectoreilla ja muilla takiaisilla, muta tää on vielä liian voimissaan. OON VOIMISSAIN OON VOIMISSAIN DÄÄ DÄÄ DÄÄ DÄÄDÄ KOSKA SYDÄN SANOO NIIN hmmmhmm hmm hm...

Hmm?

Hysssss...

2 Comments:

Blogger Kaura said...

Hahaa! Vihdoin todistus siitä, että tämä hommeli skulaa. Itse olen ajoittain hieman skeptinen, joskin täytyy omalta kohdaltani ylistää noita vaihtareita. Yksi loputtomiin soiva jukepiisi on pahempi kuin pussillinen uusia. IMO.

26/11/05 11:16  
Blogger anna arsniva said...

Näin on

27/11/05 21:40  

Lähetä kommentti

<< Home