5.9.05

Omituisen teenkeittäjän voimakaksikko

Tämä blogi alkaa jo vaikuttaa pahaa-aavistamattomiin mieliin, kuten allaolevasta kappaleesta huomaa. Omituinen teenkeittäjä tarjoaa ylittämättömän klassikon lisäksi yllättäjän koivun takaa:

Olin aivan varma, että Fuji Sun Fun kertakäyttökameran lisäksi minulla ei ole muita toistuvasti päässä soivia kappaleita kiusanani. Olin väärässä. Blogisi on saanut minut herkistymään asialle ja tunnistamaan muitakin korvakärpäsiä, kuten olen myös kuullut niitä nimitettävän.

Lähestyessäni Tamperetta Vaasan suunnalta, tai Hervantaa mistä tahansa suunnasta, päässäni alkaa välittömästi soida Ultra Bran "Kalifornian ruosteiset kukkulat, tai San Franciscon ne, ovat siellä, voi suru. Kaikkialla kerran soinut folk on niin hiljainen nyt, mutta Woody ei, Hello there." Bussissa matkustaessani kykenen vielä pidättämään haluni laulaa ääneen, yksityisautossa en. Oikeasti minä vielä pidän Ultra Brasta.

2 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Huh, arvatkaa kenen päässä soi nyt sitten Fuji Sun Fun -kertakäyttökameramainos?
Arvatkaa? Hitsit. :)

6/9/05 14:46  
Blogger Helen said...

Mulla oli meidän melkein kolmivuotiaalle silloin kolme kesää sitten nukutuslauluna tuo Kalifornian ruosteiset kukkulat. Kertsi meni että: "xxx on maailman ihanin poika, suloinen poika joka nauraa vaan. xxx on maailmaan mukanansa tuonut orvokkisilmät ja suukkosuun". Nih. Ja minä rrrakastan Ultra Bra'ta.

6/9/05 16:00  

Lähetä kommentti

<< Home